برگزاری آئین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی ره‌ نامه از بیانات مقام معظم رهبری

با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس و جمعی ازمسئولین استانی آئین رونمایی از مجموعه ۴۰ جلدی ره نامه از بیانات مقام معظم رهبری به همت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد.

حجت الاسلام تقوی، مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان هرمزگان گفت: مقام معظم رهبری در عصر حاضر، حکیمی، عالمی، اندیشمندی، سیاستمداری، و عارفی به پای خود ندارد و منحصر به فرد است.

وی افزود: جا دارد تلاش کنیم که بیش از پیش نسبت تبیین این شخصیت و اندیشه‌ها و فرمایشات ایشان همت کنیم.

حجت الاسلام تقوی اظهار کرد: ما هم نسبت به امام خمینی هم نسبت به حضرت آقا کوتاهی کرده‌ایم و به تبیین اندیشه‌های ایشان کمتر پرداخته‌ایم.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های استان گفت: انتشارات انقلاب اسلامی که مسئولیت نشر اندیشه‌های حضرت آقا را برعهده دارند کار بسیار خوبی را ارائه داده‌اند و امروز ۴۰ اثر ویژه رونمایی خواهد شد که ارزشمند و با موضوعاتی کاربردی است.

وی افزود: این اثرها در دانشگاه‌ها درحال رونمایی است چراکه مخاطب آن‌ها بیش از هرکسی جوانان دانشگاهی است که آینده‌سازان این کشور هستند.

احمد مرادی، نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در این۴۰  جلد کتاب، هزاران راه حل است که باید توصیه‌ها و نکات ارزشمند توجه داشته باشیم.

وی افزود: امروز افتخار می‌کنیم که همه سردمداران در دنیا نیز به حکیم بودن و عالم بودن مقام معظم رهبری واقف هستند، اگرچه برخی نمی‌خواهند بیان کنند و خصلت‌های غیرانسانی و غیراخلاقی‌شان به آن‌ها اجازه نمی‌دهد این موضوع را بیان کنند.

مرادی گفت: از ابتدای انقلاب امام خمینی و در ادامه مقام معظم رهبری کشور را از بحران‌های خطرناک به توکل به خدا نجات داده‌اند. بنابراین توصیه من به جوانان و دانشگاهیان این است که برای حل مسائل و ابهاماتی که دچارش هستند به بیانات این افراد مراجعه کنند و یقینا بخشی از مشکلاتشان حل خواهد شد. در پایان این مراسم از مجموعه ۴۰ جلدی «ره‌نامه» که از بیانات مقام معظم رهبری است، رونمایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار